Ključni odnosi s javnošću: PR taktike u službi Vašeg brenda

odnosi-javnost-10

Budite kreativni sa svojim taktikama kad su u pitanju odnosi s javnošću. Danas postoji mnogo brendova i svih vrsta digitalnih distrakcija koje se takmiče za pažnju potrošača. Kako biste bili sigurni da se Vaša ponuda ističe, uvijek biste trebali imati listu kreativnih PR taktika u rukavu. Počnite istraživati najbolje taktike kako biste pronašli ono što najbolje funkcionira za Vaš brend i kako bi Vaši odnosi s javnošću bili na zavidnom nivou.

Imajte na umu da učinkovit PR može pomoći vašem brendu da ostane relevantan, podstakne vrijedne veze, izloži Vas široj publici i na kraju poboljša Vaš rezultat. Event Tim nudi najširu paletu PR taktika kojima možete poboljšati Vašu poziciju na tržištu, a u nastavku ćemo govoriti o samo nekim osnovama takvih odnosa s javnošću.

Odnosi s javnošću u praksi: Kako PR taktikama do boljih rezultata

Ciljajte na lokalne TV stanice i medijske kuće

Ako Vam je cilj da doprete do što većeg broja ljudi kada podijelite priču o vašem brendu, vjerovatno mislite da je bolje ciljati na velike medije. Iako nema ništa loše u ovoj težnji, realnost je da je veoma teško i izazovno dobiti izvještavanje i uopće prostor na nacionalnim medijima. Mnogo je bolje fokusirati se na objavljivanje Vaše priče u lokalnim vijestima, dok ne steknete dovoljno zasluga da se “probijete” na nacionalnu televiziju ili štampu. Manja je konkurencija na nivou lokalnih medija i ne morate imati izvanrednu priču da biste se smatrali vrijednim pojavljivanja na vijestima.

Korištenje PR trikova da dobijete svoj prostor

Reklamni trikovi posljednjih godina dobivaju veliku pažnju zahvaljujući brendovima koji ih koriste da bi šokirali javnost i na taj način privukli pažnju.. Iako PR trikovi ponekad mogu biti nepristojni i dosadni, kada se naprave i koriste na ispravan način, zaista mogu pomoći da Vaš brend bude primjećen. Da bi vaš PR trik bio efikasan, mora biti kreativan i pametan. Mora pomjeriti granice i na neki način ići protiv trenda kako bi pridobio medijsku pokrivenost i pažnju šire javnosti. Međutim, kada birate poruku koju želite prenijeti, pobrinite se da ona u određenoj mjeri odražava i identitet Vašeg brenda.

Iskorištavanje prednosti platformi društvenih mreža

Svaki brend koji ozbiljno razmišlja o svojoj PR strategiji mora biti prisutan na društvenim mrežama na kojima njihova publika provodi većinu slobodnog vremena. To je uglavnom zato što društveni mediji pomažu u povećanju vidljivosti brenda, daljem širenju Vaše poruke i sprječavanju potencijalnih PR kriza. Nemojte samo napraviti profil i zaboraviti na njega. Ključno je aktivno se uključiti u svoju promociju na mrežama, pridružiti se relevantnim razgovorima i dijeliti vrijedan sadržaj koji će Vašoj publici biti koristan i informativan.

Stvaranje kontroverzi oko vašeg brenda

Još jedan efikasan način da privučete pažnju javnosti je stvaranje kontroverze oko vaše poruke. Ljudi vole dobru debatu, pa ako im to možete dati, u osnovi imate pobjedničku PR kampanju. Možete generirati mnogo izvještavanja iz različitih segmenata publike analizirajući Vašu priču i dajući svoja dva pogleda na tu temu.

Savjete oko ovakvih, ali i mnoštva drugih sličnih kompanija možete vrlo jednostavno dobiti uz Event Tim, čiji tim profesionalaca svakodnevno radi na razvijanju relevantnih i uspješnih načina promocije. Ovakav tim s iskustvom i znanjem može biti Vaša najveća podrška u razvoju brenda, stoga ne čekajte mnogo i izaberite ispravan PR put koji vodi ka uspjehu.

Podijeli objavu sa prijateljima

Facebook
LinkedIn

Pošalji upit za događaj

Fizička lica nisu obavezna popuniti polje "Naziv kompanije"