Ovisno o Vašoj ciljanoj publici, Event Tim pomoći će Vam u odabiru načina kreiranja događaja; prostora gdje želite da se event održi, a koji će biti svima na dostupnom i privlačnom mjestu; scenografije koja će zadovoljiti svakog gosta jer će biti oku primamljiva i ugodna;profesionalnog osoblja s kojim ćete sarađivati; opreme i brojnih drugih detalja potrebnih za realizaciju Vaše ideje i održavanju eventa koji će zadovoljiti svakog od posjetioca i učesnika ali i ono najbitnije – Vas!
Organizacija događaja nekada zna biti vrlo stresan posao, te ga je najbolje prepustiti profesionalcima koji se znaju nositi sa svakodnevnim stresom. Kompaniju Event Tim čini skup mladih i kreativnih ljudi koji su specijalizirani i registrirani za organizaciju bilo kakvog događaja skupnog karaktera i prezentaciju Vaše ideje u što boljem svjetlu.
Event Tim Vam pomaže u odabiru savršene lokacije, naravno ovisno o veličini događanja, željenoj lokaciji, pristupnosti, fizičkim osobinama mjesta (broj dvorana, kapaciteti dvorana, mjesta za dodatna događanja), godišnjem dobu, atraktivnosti i naravno budžetu.
Naš tim također vodi kompletnu organizaciju događaja i po pitanju finansijskog menadžmenta, tako da zajedno s Vama predviđamo i koristimo budžetska sredstva u cilju što bolje organizacije konferencije. Članovi našeg tima sa Vama stalno koordiniraju oko detalja plana i budžeta događaja. Dobivate svakodnevne izvještaje o stanju prijava, finansija i ostalih usluga za koje ćete angažovati Event Tim.
Organizacija konferencije je dinamično okruženje u kojem se greške ne mogu sakriti. Bez obzira koliko ste sigurni i koliko ste resursa osigurali za događaj, bilo kakav propust dovodi u veoma neugodnu situaciju. Zato kod planiranja treba biti jako oprezan, precizan, držati se rokova i provjeriti sve na vrijeme kako bi bili sigurni da je posao odrađen upravo onako kako je trebao biti a Event Tim je upravo ono što tražite, tim koji je vrijedan Vašeg povjerenja i spreman na velike poduhvate.
Event Tim nudi:
- Odabir mjesta održavanja
- Planiranje i projekcija budžeta
- Izrada koncepta i programskog sadržaja eventa
- Kompletna audio/video tehnika te ozvučenje i osvjetljenje
- Planiranje i rezervacija konferencionog prostora
- Postavljanje scenografije na eventu
- Osiguravanje potrebnih dozvola
- Odabir najboljih tehničkih rješenja za izvedbu eventa
- Angažman profesionalnih hostesa
- Angažman ovlaštenih osoba iz osiguranja
- Angažman stručnih konobara
- Angažman osoblja za registraciju i informacije
- Administracija eventa
- Catering – priprema, dostava i serviranje hrane i pića na eventu
- Dizajn i printanje svih konferencijskih materijala